11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שני, 8 ביוני 2015

קובי פרץ - Feel The Magic להורדה

קובי פרץ - Feel The Magic ו-08.06.15

קובי פרץ מוציא את הגרסה שלו ללהיט האפריקני הכובש “feel the magic”. מי שכבר הקדים אותו בישראל, הוא ליאור מיארה. והמילים? הן של אותו הכותב. 
תמונה


קובי פרץ משחרר הבוקר (ב') סינגל שלישי בדרך לאלבום ה-12 שייצא בסמוך להופעתו בקיסריה. השיר הוא חידוש ללהיט האפריקני המצליח של להקת מג'יק סיסטם, למילים בעברית שחיברו אלי קשת ועציון מוסאי.

למרבה ההפתעה, מוסאי הוא גם הכותב שאחראי על גרסה אחרת לשיר, של הזמר ליאור מיארה, שיצאה לפי כחודש תחת השם "לעוף על החיים". נכון להיום היא עומדת על 80 אלף צפיות ביוטיוב וזוכה להשמעות תדירות.

השאלה המהדהדת כאן היא, איך קורה ששני אמנים לוקחים את אותו השיר - עם אותו הכותב - ובהפרש זמן ניכר מחדשים אותו במילים דומות מאוד. אחרי מקרה השירים של מאור אדרי ועומר אדם שימאו באותו היום עם לחן דומה, שום דבר לא מפתיע, גם לא זה.

כך או אחרת, קובי פרץ אמור לחזור ב-20 לאוגוסט השנה להופעה בקיסריה, 3 שנים אחרי הפעם הקודמת. בסמוך למופע גם אמור להשתחרר אלבומו החדש "נולד מחדש" שיכלול בתוכו את השיר הקצבי "הכול בכיף".




מילים: אלי קשת ועציון מוסאי.
לחן: Magic System.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קשת.



עוד לא חברים של קובי פרץ בפייסבוק? לחצו לייק, הצטרפו לעמוד הרשמי של קובי וקבלו את כל העדכונים החמיםhttps://www.facebook.com/kobiperetzof...


קובי פרץ - Feel The Magic להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

כבר מאוחר אחרי חצות
כולם רוקדים ברחובות 
את שם בתוך השיגעון
רוקדת, לא עושה חשבון

וזה כבר לא נורמלי 
מה שאת עושה לי
בא לי להעיר
עכשיו את כל העיר

וזה כבר לא נורמלי 
מה שאת עושה לי 
יש משהו באוויר הו הו הו הו הו הו

Feel the magic in the air
אלה אלה אלה 
וכל הגוף בוער 
אלה אלה אלה 

ורק איתך הלילה חם
רק את זורמת לי בדם
אם רק תתני להתקרב
אני אתן לך את הלב

וזה כבר לא נורמלי 
מה שאת עושה לי
בא לי להעיר
עכשיו את כל העיר

וזה כבר לא נורמלי 
מה שאת עושה לי 
יש משהו באוויר הו הו הו הו הו הו






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה