11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 28 ביוני 2015

שימי ושיר מזרחי - ילדה שלי להורדה

שימי ושיר מזרחי - ילדה שלי - 28.06.15

האזינו לשיר החדש שלי שימי ושיר מזרחי "ילדה שלי"
תמונה






























מילים: ליאור מיארה וגל שריג.
לחן: ליאור מיארה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קשת.



שימי ושיר מזרחי - ילדה שלי Shimi & Shir Mizrahi להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

איך כך גדלת והפכת לגברת
אבא גאה ואוהב רק אותך
כמה בגרות כמה חוכמה
את האוצר בתוך הנשמה

הנה מולך הערב חוגגת
יש לי הכל כי יש לי אותך
כמה עזרה כמה תמיכה
אין בעולם כמו משפחה

ילדה שלי אל תדאגי אבא תמיד ישמור עלייך 
אבא שלי כל עולמי אוהבת אותך בליבי 

אבא יקר שמראה את הדרך
אוהבת תמיד ואומרת תודה
כמה אורות כמה שמחה
אין בעולם כמו משפחה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה