11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שני, 8 ביוני 2015

שרית חדד ואריסה - קרקס להורדה

שרית חדד ואריסה - קרקס - 08.06.15

מלכת הזמר המזרחי שרית חדד וליין המוזיקה המזרחית של הגייז אריסה יוצאים היום עם להיט הקיץ החדש "קרקס", לקראת מסיבת הגאווה של האריסה שתתקיים בחמישי הקרוב במועדון האומן 17.
את "קרקס" כתב והלחין דורון מדלי לעיבוד והפקה מוזיקלית של הנרי.
תמונה

לכרטיסים במכירה מוקדמת - www.atraf.co.il/arisa


מילים ולחן: דורון מדלי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: Henree.
שירה נוספת: אוריאל יקותיאל.



שרית חדד ואריסה - קרקס להורדה לחץ כאן!

מילות השיר:

ולפעמים אתה מרגיש לי כמו סחרחורת
פּוֹרש נוצות צבעוניות כמו טווס
אז תתחדש על השרירים והתספורת
אני הולכת לעשות לך קרקס

אתה הגעת כמו נסיך ירושלים
ומנשקים אותך כאילו בית-מקדש
אתה מפיל את כל העיר מהרגליים
עם החיוך הזה שלך, אוי כמה פאלש

קח כוסית ראשונה, תחכה לי בפינה
קח כוסית רביעית, חכה לי במונית

אלופה בתכסיסים
ומכורה לקרקסים
בוא נרקוד מעגל
נשחק בגורל
מותק יש לך מזל
אני עושה לך סרטים
ויש לי טעם טוב בתכשיטים
אם הגרלת אותי
זה שיחוק אמיתי
יאחתי, אין אחת כמותי

החברות שלי אומרות שאין כמוני
תמיד דואגת שהכול יהיה 'פירסט-קלאס'
אומרים שיש לי אישיות טלוויזיונית
במדראנו לא ראו כזה קרקס

עוד כוסית, עוד כוסית, ותשיר בקרקסית
זו שפה בלאגן- ברוך הבא לקרקסטאן...

אלופה בתכסיסים
ומכורה לקרקסים
בוא נרקוד מעגל
נשחק בגורל
מותק יש לך מזל
אני עושה לך סרטים
ויש לי טעם טוב בתכשיטים
אם הגרלת אותי
זה שיחוק אמיתי
יאחתי, אין אחת כמותי






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה