11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 28 ביוני 2015

אורן חן - זוהי דרכך להורדה

אורן חן - זוהי דרכך - 26.06.15

" זוהי דרכך" סינגל רביעי מתוך אלבום סולו חמישי של אורן חן שיראה אור בקרוב
תמונה

מילים ולחן : אהובה עוזרי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: דורון אלימלך.




אורן חן - זוהי דרכך להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

זוהי דרכך , בראש מורם ללכת
בין הטיפות דאגה בליבך
הרחק מביתך אליו את ממהרת
שם עולמך והאושר של ליבך
את האישה שבך אני זכיתי
כמה מאושר להיות לצידך
עליי מגינה מכח הרוע
את מלטפת את פניי ברוך

את יודעת כמה דרכים עברתי
בלילות חיכיתי ליד ביתך
את יודעת כמה צמא הייתי
רק לגמוע מכוס אהבתך

אני לא אשכח איך שמרת עליי
יומם וליל נשארת לצידי
חום גופי רתח בעצמותיי
דמעך ירדה , הלב לא שקט
אני לא אשכח את חום ליבך
שנתת לי בשעת מכאובי
את האישה שאיתי באהבה
אותך אני רוצה לצידי כל חיי

את יודעת כמה דרכים עברתי
בלילות חיכיתי ליד ביתך
את יודעת כמה צמא הייתירק לגמוע מכוס אהבתך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה