11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שני, 15 ביוני 2015

הפרויקט של רביבו - מחרוזת כמו שיכור להורדה

הפרויקט של רביבו - מחרוזת כמו שיכור - 15.06.15


הפרויקט של רביבו יוצאים עם המחרוזת חדשה "כמו שיכור".
המחרוזת מהווה סינגל נוסף מתוך אלבום המחרוזות החדש של הרביבואים שכל כולו חידושים לקלאסיקות של זוהר ארגוב ז"ל.
מחרוזת "כמו שיכור" המעולה כוללת בתוכה את הלהיטים הגדולים של "המלך" – "כמו שיכור", "סוד המזלות", "הוי אנשים" ו"עצוב יושב אני".
כזכור, את הפריצה הגדולה ביצעו חברי הפרויקט עם אוסף המחרוזות של הלהיטים הישנים שכולם אהבו, ועכשיו חוזרים הם למקורות. הסינגל הקודם מתוך האלבום החדש – "מחרוזת עוד יום יבוא" כבר נמצא על סף ה300,000 צפיות ביוטיוב וללא ספק מעורר ציפייה גדולה לקראת יציאת האלבום.
כאמור אלבומם החדש של הרביבואים יכיל חידושים לשיריו הגדולים של זוהר ארגוב. שירים אלו, אשר נחשבים לנכס צאן ברזל בעולם המוזיקה המזרחית – ים תיכונית, בדרך כלל מרתיעים אמנים לגשת ולחדש אותם אך לא את חברי הפרויקט – רביב בן מנחם (רביבו), ניר בן מנחם ואלירן צור, אשר בגישתם כלפי השירים הם מצד אחד מעניקים את הכבוד הראוי להם ומצד שני מביאים את גישתם החדשה והאקטואלית אל הקלאסיקות ביחד עם הסגנון הכה מאופיין להם.
הפרויקט של רביבו יופיעו ב18.8 באמפי קיסריה, במופע מיוחד בו הם יבצעו את כל להיטיהם הגדולים ומחרוזותיהם האהובות
תמונה

1) "כמו שיכור" - מילים: עוזי חיטמן ז"ל, לחן: KALDARAS APOSTOLOS.
2) "סוד המזלות" - מילים: אביהו מדינה, לחן: אביהו מדינה ומשה בן מוש.
3) "הוי אנשים" - מילים: ג'קי מקייטן ז"ל, לחן: KALDARAS APOSTOLOS.
4) "עצוב יושב אני" - מילים: סוזי סרנגה, לחן: POLITIS ANTONIOS.
עיבוד והפקה מוזיקלית: רביב רם בן מנחם (רביבו).







מילות השיר:

איך רציתי אותה איתי
לספר לה ברגע אמיתי
רק ניסיתי לומר לה מקרוב שהיא
כמו טיפה מרה בתוך דמי
רק ניסיתי לומר לה מקרוב שאני
כל חיי נושא אותה עימי

כמו שיכור מתנדנד
וגופי בכאב לא עומד
כל דקה ארוכה בלעדיה מכה בי
וראשי עלי נופל כבד

מימי ראשית שמים על העולם
מאז קוו המים והאדם
חולם הוא על האהבה שהיא יפה וגם זכה
לכל חייו נאמנה
חולם הוא על המוזיקה שהיא יפה וגם זכה
לכל חייו נאמנה

לא תוכל אדם לדעת ולא לחזות
ואל תבקש ללמוד את סוד המזלות
כל מה שנותר לך הוא רק לצפות
שבעתיד הלוואי ותתגשמנה התקוות

הוי אנשים אמרו לי מה לעשות
ליבי נשרף בלהבות
אז רופא בדק אותי, בכה עם דמעות
לרביבו שכזה הוא אמר, אין לי תרופות

כשאני יוצא לרחוב ואני רואה אותך
את והוא שלובי זרועות ואני כה מקופח
חלפו הימים ואותי שכחת
ואני לעולם לא אשכח אותך

עצוב יושב אני
ומדמה בזכרוני
האם מחר את תשובי
להיות נערתי

אסיר הנני בידייך
הלב חולה בלעדייך
בחושך לוחש את שמך
ומול עיניי דמותך

נזכר אני במבטך
איך זה לחיות בקרבתך
ולנשק רק את ידך
ולהרגיש את חום גופך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה