11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 7 ביוני 2015

נתי לב - נכנס לסרט להורדה

נתי לב - נכנס לסרט - 07.06.15


יצירה חדשה "נכנס לסרט"  מתוך אוסף חומרים מגובש שיצא בחודשים הקרובים ויתאגד לאלבום בכורה לזמר נתי לב.

זהו שיתוף פעולה אחד מתוך מספר יצירות הקיימות באלבום הבכורה של נתי לבעליהם מופקד היוצר המוערך אופיר כהן.
תמונה

מילים ולחן: אופיר כהן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קשת.



נתי לב - נכנס לסרט להורדה לחץ כאן!

מילות השיר:

מתעורר ליום חדש
אתמול היה סוער בינינו 
אך הכל קרה כל כך מהר
מתהפכת במיטה אני מכין קפה לשנינו
בואי למרפסת נדבר

ואז אני מתבלבל נכנס לסרט
היא פתאום נראית אחרת
עוד סיגריה היא שורפת בשאנטי
השעון מראה כבר עשר
היא קוראת לי בוא לחדר
יש לי הרגשה שבה התאהבתי

אני עוד בוחן אותה
את האמת היא מהממת
יש לה קעקוע בצוואר
בגופיה וג'ינס צמוד
אל הרחוב היא נעלמת
תתקשר אולי אבוא מחר






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה