11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 21 ביוני 2015

נתנאל - יש בך הכל להורדה

נתנאל - יש בך הכל - 21.06.15

נתנאל בסינגל חדש "יש בך הכל"תמונה

מילים ולחן: סגיב כהן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: ישי דנוך.



נתנאל - יש בך הכל להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:


איילת חן כלה יפיפיה
פתחי ליבך ספרי לי מה קרה
איך שנכנסת אל הלב פתאום הרגשתי כאב
ולא ידעתי אם הוא טוב או אם זה רע

איילת חן כלה יפיפיה
האם תישא איתה את הבשורה
שלא נכנסתי לשווא אל תוך מקום שעכשיו
אוכל לראות בו טוב אבל לחוש נורא

יש בך הכל
את כל החלומות שלי
ואני לא נטלתי בך חלק
קשה לי לשאול
את כל השאלות שלי
מה יקרה אם תדעי
קצת ממה שאני בגללך

השקט הגובר בתוך עינייך
הולך ומפלס דרכו אלי
ושוב אני מתקרב ולך חושף את הלב
ומחכה שזוהרך יאיר שמיים

יש בך הכל...






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה