11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 17 בדצמבר 2015

רז חדד - עכשיו להורדה

רז חדד - עכשיו - 15.12.15

תמונה

מילים ולחן: טל שגב.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יוני רועה.



מילים:

והבנתי שאת מכירה בי הכול
ורק לידך אני יכול
להיות מה שבא לי
לברוח מכול המוסכמות
את השמש שלי
מאירה בי כל צל
ולמה איתי אני שואל
תגידי לי עוד קצת
שאת רק שלי

עכשיו כשעברנו
כמעט את הכול
עכשיו כבר ברור שאני לא יכול
להרגיש בלעדיך
לדעת את כל הדרכים שבי
עכשיו זה האושר
ואין עוד כאב
קילפת בי הכול
כבשת את הלב
רק תהיי מאושרת
עכשיו אני כאן
נשאר

וקונה לך פרחים סתם
באמצע היום
בא לחיבוק אחד גדול
ושוב פעם לוחש לך
בואי ונברח מכאן

עכשיו כשעברנו
כמעט את הכול
עכשיו כבר ברור
שאני לא יכול
להרגיש בלעדיך
לדעת את כל הדרכים שבי
עכשיו זה האושר
ואין עוד כאב
קילפת בי הכול
כבשת את הלב
רק תהיי מאושרת
עכשיו אני כאן
נשאר
והבנתי שאת מכירה בי הכול





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה