11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 17 ביוני 2015

אביתר קורקוס - מישהו אחר להורדה

אביתר קורקוס - מישהו אחר - 16.06.15

אביתר קורקוס בסינגל חדש "מישהו אחר" , שיר מרגש לקראת אלבום חדש. 
תמונה

מילים: אביתר קורקוס, דן תורן ואורי אבני.
לחן: אביתר קורקוס, אורי אבני וסהר טויטו.
עיבודים והפקה מוזקלית: אורי אבני.



מילות השיר:

עד מתי נמשיך להילחם
צד אחד תמיד מושך למטה
יודע איך זה שאת נותנת את כולך
איבדנו את הכל ולא הבנתי איך

העיניים עוד אומרות אמת
ומילים שמזכירות לי איזו דרך
גם אם חלק בי רוצה להיעלם
הלב תמיד רוצה להישאר
קמתי הלכת לי , קחי אותי איתך

היד שלי מושטת בלי תשובה
בלי סימן בלי הסבר
הרגשתי כבר מזמן שבלב שלך
שוכן לו מישהו אחר

העיניים עוד אומרות אמת
ומילים שמזכירות לי איזו דרך
גם אם חלק בי רוצה להיעלם
הלב תמיד רוצה להישאר
קמתי הלכת לי קחי אותי איתך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה