11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 28 ביוני 2015

רון בוחבוט - חיים שלי להורדה

רון בוחבוט - חיים שלי - 28.06.15


"אהבה עולמית" - אוסף שירי אהבה הגדולים מכל העולם ומכל הזמנים לראשונה בעיבודים מחודשים לשפה העברית בהפקתו המוסיקלית של חן מצגר-אדר.
את הפרויקט יזם וכתב מקס שפקס לבקובסקי.

תמונה


מילים בעברית: מקס שפקס לבקובסקי.

לחן: Salvatore Adamo Une Maman.
עיבוד והפקה מוזיקלית: חן מצגר-אדר.





מילות השיר:

חיים שלי סמל היושר
חיים שלי אך איזה אושר
אהבה גדולה כה מיוחדת
רגש נפלא חודר אל הלב

יפה שלי,את לי כה טובה,
יפה שלי,היית התקווה,
יום בלעדייך,כמה עצוב לי,
אליי חיזרי,שוב אל תעזבי,

כשאת אינך הכל ריק וקודר
כשאת אינך היאוש מתגבר

למה תאמרי לי הלכת ממני
רק תגלי האם תשובי
חושב עלייך ואיך זה כואב לי
לך מחכה לבד ובוכה

כשאת אינך הכל ריק וקודר
כשאת אינך היאוש מתגבר
כשאת אינך הכל ריק וקודר
כשאת אינך היאוש מתגבר

חיים שלי ימים ולילות,
חיים שלי אוי כמה דמעות
מלא רגשות אחצה עולמות
איתך להיות אותך שוב לאהוב





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה