11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 25 ביוני 2015

אחי נתן - את כל העולם להורדה

אחי נתן - את כל העולם - 24.06.15


הזמר והיוצר הצעיר, אחי נתן, שמצליח לכבוש אותנו בכל פעם מחדש, מוציא את הסינגל הרביעי שלו ומתקדם עוד משבצת לקראת אלבום הבכורה שלו עליו הוא עובד במרץ בימים אלו. הסינגל החדש הנקרא "את כל העולם", נכתב והולחן על ידי תמי ארמוני והופק מוזיקלית על ידי שיקו פלדמן.
תמונה

את אחי הכרנו לראשונה דרך תכנית הראליטי, "האח הגדול", כאשר חווינו איתו במשך שבועות ארוכים כל דבר הכי קטן מרגע כניסתו לבית עד רגע יציאתו לפני הגמר. אחי ללא ספק כבש אותנו בתכנית וממשיך לעשות את זה זאת גם עכשיו באמצעות המוזיקה שלו. לאחר שלושה סינגלים מוצלחים, והמוכר ביותר בניהם הוא "מיליון שאלות", מוציא אחי סינגל נוסף אך הפעם יותר קליל וקליט.
הסינגל החדש, "את כל העולם", זה שיר שמתאר סיפור אהבה בין מצולם לצלמת. את השיר הזה בשונה משאר הסינגלים של אחי, הוא לא כתב והלחין ואפשר לשמוע את זה, בדרך כלל השירים שלו יותר נוגיעם, מרגשים ובעלי משמעות, והשיר הזה לא כל-כך. למרות זאת, אפשר להתחבר ללחן המקפיץ והמילים הקליטות, בשילוב עם קולו הנוגע של אחי שלא מאכזב אותנו. 



מילים ולחן: תמי ארמוני. 
עיבוד והפקה מוזיקלית: שיקו פלדמן.




אחי נתן - את כל העולם להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

אני נעמד ישר לא מתנדנד
זז קצת ימינה ואז מסתובב
את עומדת מולי יציבה
ובידך מחזיקה מצלמה
כמו שחקן על הבמה
ממלא כל הוראה
נשכב על הרצפה 
ולשניה אני עוצר את הנשימה
כי דפיקות לבי איבדו שליטה

כל כך מאושר
זה זמן יקר
זמן של טירוף חושים בלתי מוכר
אני שוכב ומסתכל על השמים
המראה שנגלה לי כל כך יפה
את מצחיקה 
את מקסימה
את הכוח שמניע אותי על פני האדמה
את השמש ואת המים
ובשבילי את כל העולם

אני מנסה לשווא להתרכז
רוצה לעשות הרבה
אבל לא מעז
את לא מופתעת 
קצת מסמיקה
אך כמו בסרט תמיד יפה
את מתקרבת נעמדת מעלי
רק מצלמת אבל זה תמיד כדאי

כל כך מאושר
זה זמן יקר 
זמן של טירוף חושים בלתי מוכר
אני שוכב ומסתכל על השמים
המראה שנגלה לי כל כך יפה
את מצחיקה
את מקסימה
את הכוח שמניע אותי על פני האדמה 
את השמש ואת המים
ובשבילי את כל העולם






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה