11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 30 ביוני 2015

אתי ביטון - זכרונות ילדות להורדה

אתי ביטון - זכרונות ילדות - 30.06.15


זכרונות ילדות שיר חדש ומרגש של אתי ביטון בו בפעם הראשונה אתי ביחד עם אחיה אחראיים למילים וללחן. השיר נכתב בהשפעת הילדות מלאת החוויות בעיר הולדתה של אתי באר שבע. את השיר הפיק עמית הראל ואביה של אתי תרם אף הוא את קולו לשיר.
תמונה

מילים ולחן: אתי ביטון ואביעד ביטון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: עמית הראל.




מילות השיר:

עם הכוכבים בלילה 
המחשבות תמיד באות מהר
כולם אומרים לי מה קורה לך
הראש שלך כבר במקום אחר

קול הנעימות מבית הכנסת
לא אשכח את העוצמה שלך
אל אמא הוא מגיע מברך ופיה פתחה בחוכמה

זכרונות ילדות
עתיד בדמותו של עבר ותמימות
וצלילים מעלים בי רגעים
אתה הנשמה 
ממך כל הכוח התקווה
זכרונות ילדות
עתיד בדמותו של עבר ותמימות
וצלילים מעלים בי רגעים
אבוייה שלי
אתה לי הכוח בחיים

למרות הסיפורים מהשכונה
בנית את הכל בשתי ידייך
ועמרי מגרונה של סבתא
תמיד יזכיר את הילד שבך

מכל החוויות שלנו יחד
הפכתי להיות מי שאני 
דאגת להזכיר לי בכל פעם
עוד בקולך תנעימי אלפים...

זכרונות ילדות
עתיד בדמותו של עבר ותמימות
וצלילים מעלים בי רגעים
אתה הנשמה 
ממך כל הכוח התקווה
זכרונות ילדות
עתיד בדמותו של עבר ותמימות
וצלילים מעלים בי רגעים
אבוייה שלי
אתה לי הכוח בחיים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה