11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 4 ביוני 2015

שרית אביטן ואבי מסיקה - זה הזמן להורדה

שרית אביטן ואבי מסיקה - זה הזמן - 04.06.15

לרגל שבוע הגאווה הזמרת שרית אביטן והראפר אבי מסיקה בסינגל ראשון מסוגו בשיתוף הליין הנשים הלסבי "ליזי", השיר שנקרא "זה הזמן" נכתב על ידי הראפר אבי מסיקה ו-DJ עמית בלייז וכל כולו מבוסס על תרבות המסיבות הנשים הלהטבית. שילוב הקולות והסגנונות המנוגדים יצרו שיר ייחודי ומקפיץ, השיר כבר מושמע זה מספר שבועות בליין המסיבות והפך ללהיט היסטרי בקרב הקהילה הגאה.
בנוסף שרית אביטן ואבי מסיקה יופיעו עם הלהיט "זה הזמן" בבמה המרכזית של מצעד הגאווה בשילוב עשרות רקדניות ושואו שעוד לא נראה כמותו. 

תמונה

מילים ולחן: עמית בלייז ואבי מסיקה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: עמית בלייז ושרון גל.



שרית אביטן ואבי מסיקה - זה הזמן להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

אפילו מסי בא למסיבה
והידיים באוויר עפות תמיד ללא סיבה 
בא בא לה בשנטי כי הבוצ'ה בקריסה 
1000 אנשים שמחכים לה בכניסה 
סע לבושה במיני 
לוחשת לי באוזן תמזגי לי עוד מרטיני 
פאוו היא הולכת לאיבוד 
מלטפת ואומרת לי so good
מרימה את הידיים 
כל האנשים שמסתכלים לך בעיניים 
מזיזה כאן את הגוף אז שוף

כי זה הזמן הגענו עד לכאן 
תרימו את הידיים ויאללה בלאגן 
כי זה הזמן לצאת מהשיגרה 
נרקוד כי ביחד נמצא אהבה 

איזה חום בערך 100 מעלות
מה קורה - יאחטי - כולם בשלות 
טרוף נהיה לי חם בכל הגוף 
מרימים את המועדון אויי - שקוף
אוף אוף מה שאת עושה לי 
היא מהממת עלה לה 
וואי וואי לי כמה שזה טוב
הלילה עוד נוכל לאהוב 

כל האורות מבשרים שהלילה 
יחד נמצא אהבה
קצב תופס ושמחה כל הלילה 
לא נעצור לעולם

כי זה הזמן הגענו עד לכאן 
תרימו את הידיים ויאללה בלאגן 
כי זה הזמן לצאת מהשיגרה 
נרקוד כי ביחד נמצא אהבה 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה