11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 8 במרץ 2016

ראובן (המלאך) שמעון - האמת שבי להורדה

ראובן (המלאך) שמעון - האמת שבי - 07.03.16

תמונה

מילים: אייל ג'ורג'. 
לחן: אייבי קזס.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אייבי קזס.




ראובן (המלאך) שמעון - האמת שבי להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

עכשיו זו רוח סתיו שורקת אין מצב
שאת לא לצידי
גם אותו כוכב לא מרגיש עכשיו
את הכאב שבליבי
את מזמן הלכת ואותי השארת
לבד רק עם עצמי
בחוץ עכשיו כה קר זר ומנוקר
רוצה שתחזרי

ואת שוב מתעלמת לא עונה
אני רוצה אותך בחזרה

את הגורל שלי את החיים שלי
את האמת שבי את האור שבתוכי
את הגורל שלי את התום שבי
הנשמה שלי את האשה אותך רוצה כאן לצידי

החיים זורמים אנשים הולכים
ואני לך מחכה
הימים יפים רק שאוהבים
ואני בך לא זוכה
יודע יום יבוא נפגש פתאום
ונשכח את האתמול
מבט שיצטלב הלב שוב יתאהב
מול שקיעה בים כחול






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה