11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 27 במרץ 2016

עוזיה צדוק - תודה להורדה

עוזיה צדוק - תודה - 27.03.16

תמונה

מילים ולחן: איציק דדיה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.




עוזיה צדוק - תודה להורדה לחץ כאן!




מילים:

כל יום פשוט לומר תודה
על כל מה שעשית בשבילי,
אני הילד הקטן, אתה יודע.
שאני הבן ששר מכל הלב,
אליך אבא, ומבקש ממך סליחה,
אתה יודע מי אני, אב הרחמן..

בורא עולם,
אשא תפילה אל המרום - הושט ידך,
אוזניך קשובות לכל מנגינותיי,
אוי אבא, עשה שלום על ישראל ודי.

כל יום פשוט לומר תודה
על כל מה שיצרת בשבילי,
ואיך כל בוקר מחדש את תפילותיי שומע.
ואני הילד שכותב עוד מנגינה מתוך ליבי
ומבקש רק שתדע: אני אוהב אותך כל כך,
אב הרחמן..

בורא עולם,
אשא תפילה אל המרום - הושט ידך,
אוזניך קשובות לכל תחנוניי,
אוי אבא, עשה שלום על ישראל ודי.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה