11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 17 במרץ 2016

מושיק עפיה - חמישי שמח להורדה

מושיק עפיה - חמישי שמח - 17.03.16

אם חשבתם שאתם מאושרים שהסופ"ש הגיע, קחו צעד אחורה, נשימה עמוקה, קראו את השורות הבאות ותלחצו פליי, כי מושיק עפיה יעשה לכם את יום חמישי המאושר ביותר שלכם.
אז במה מדובר? "חמישי שמח" סינגל חדש למושיק עפיה שמביא ניחוחות של קיץ. שיר כייפי, שמח, שעושה המון מצב רוח.
הסינגל יוצא לקראת אלבום חדש (אמצע מאי בחנויות) וסיבוב הופעות קיץ ענק שיחל ביוני הקרוב.
את השיר כתב משה בן אברהם שגם הלחין יחד עם אסף צרויה לעיבוד והפקה מוסיקלית של תמיר צור.
סיבוב הופעות הקיץ יפתח ב 12/7/2016 "רידינג 3", ת"א
אנחנו לא זוכרים מתי שמענו שיר כזה מגניב, עם גרוב מדליק ומיוחד. העיבוד מתלבש כמו כפפה ליד לקולו של עפיה ומביא לנו להיט שרומז לנו שהקיץ מתקרב בצעדיי ענק.


תמונה

מילים: משה בן אברהם.
לחן: אסף צרויה ומשה בן אברהם.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.



מושיק עפיה - חמישי שמח להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

בוקר, די לישון / פוקח תעיינים מתארגן / מתחיל לי את היום / שמש בחלון / הקיץ שוב מתחיל / אני אוסף אותה לנופש בצפון / גג פתוח / שיער שעף ברוח ועשן / צליל בוזקי כמו פעם ביוון / והיא סוחפת יש לה לוק הורס / משדרת לי פסון זה לא נורמלי / אני איתה עכשיו בצימר בצפון / בא לה סוף שבוע / יש לה מצב רוח / חמישי שמח / זה עושה לה דז'ה וו / בא לה גבר רומנטי / צימר בגליל לחיות בשאנטי / אולי טיפה מתוק אולי פיקנטי / אז קמתי ובאתי / לילה / זורם לנו סבבה / עוד שניה ונכנסים למועדון מזמין לי עוד כוסית / אולי אשלוף גם יהלום / והיא סוחפת יש לה לוק הורס / משדרת לי פסון זה לא נורמלי / שנינו שיכורים במועדון / בא לה סוף שבוע / יש לה מצב רוח חמישי שמח / זה עושה לה דז'ה וו / בא לה גבר רומנטי / צימר בגליל לחיות בשאנטי אולי טיפה מתוק אולי פיקנטי / אז קמתי ובאתי






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה