11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 24 במרץ 2016

איציק קלה - אש בעינייך להורדה

איציק קלה - אש בעינייך - 20.03.16

איציק קלה מהאמנים הגדולים והמובילים בז'אנר הים תיכוני משחרר סינגל חדש "אש בעינייך".
קלה יודע לרגש אותנו עם הקול המיוחד שלו, אך הפעם הוא ממשיך להראות את האיכויות שבו ומביא לנו להיט חתונות מקפיץ ביותר.
אומנם הקיץ עדיין לא כאן, אבל הסינגל החדש נותן לנו תחושה של שמש, ים ומוסיקה בקולי קולות.
כיף לראות איך אחרי כל כך הרבה קשיים שעבר בחייו, ממשיך קלה להאמין, להלחם ולעשות את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב - לשיר.

את השיר כתב יוסי גיספן ללחן של איציק קלה ודורון אלימלך.

תמונה

מילים: יוסי גיספן.
לחן: איציק קלה ודורון אלימלך.
עיבוד והפקה מוזיקלית: דורון אלימלך.



איציק קלה - 
אש בעינייך להורדה לחץ כאן!

מילים:

כמה את יפה, אני יודע עוד אחת כמוך אין בעולם
מיופייך אפשר להשתגע זה מה שאומרים כולם
תני לי רק סיכוי, להישאר שפוי
את לא מבינה, מה את עושה לי
מהיום שבאת, הראש מושבת
וואלה לא יודע מה קרה לי

אש בעינייך, בשפתייך
למה את ראשי את מסובבת
ובמילותייך את דוקרת
משחקת ולא מתאהבת

יש בך מהדבש ומהעוקץ בקלות שוברת לבבות
ולמרות הכול עוד יש בי אומץ להמשיך ולנסות
תני לי רק סיכוי, להישאר שפוי
את לא מבינה, מה את עושה לי
מהיום שבאת, הראש מושבת
וואלה לא יודע מה קרה לי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה