11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 30 במרץ 2016

אייל גולן - לאן הגענו להורדה

אייל גולן - לאן הגענו - 29.03.16

אייל גולן נמצא בתקופה פורחת ומשגשגת במיוחד לאחרונה, רגע אחרי הדואט המרגש ביחד עם ביתו אלין, שבועות לפני עליית העונה החדשה של "אייל גולן קורא לך" ובדרך לאלבום חדש הוא מביא לנו סינגל חדש ומפתיע.
אם שאלתם את עצמכם למה אייל גולן לא נרדם בלילות, אתם מוזמנים להאזין סינגל החדש בכדי לדעת את כל התשובות.
"לאן הגענו" על המילים והלחן אחראי אבי אוחיון לצד עיבוד והפקה של יעקב למאי.
מדהים לראות איך גולן מצליח להפתיע אותנו משיר לשיר, כל הפקה לא מזכירה את האחרת ובכל פעם מחדש אנחנו פשוט לא יודעים למה לצפות.
מדובר בסינגל מרענן, מפתיע ומיוחד שעתיד להכנס לאלבום החדש שייצא ממש בקרוב.
עוד הפתעה היא חזרתה למסך של התכנית הידועה "אייל דולן קורא לך" שקיבלה שם חדש "קורא לכם", בה אייל מחפש הרכבים, זמרים וזמרות שיהיו הקול הבא של המדינה, שמועות אומרות שאת תפקיד השופטות יתפסו שרית חדש, נסרין קדרי וחברתו הטובה של אייל, אופירה אסייג.
הולך להיות מעניין ומסקרן.


תמונה

מילים ולחן: אבי אוחיון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי.




מילים:

בתוך עולם של פלאפונים
סרט נע של פרסומות
אני שואל אותך לאן הגענו
געגוע לתמימות שכבר אבדה ולא תחזור
היום הכל מזון מהיר מה כבר הספקנו
ועוד תוכנית בטלויזיה זה מתקתק ונוצץ
שוב מנסים לייצר כוכב בשמונה שבועות
זה לא מפסיק לזוז רק מתקדם ובועט
חכי איתי עוד רגע לפחות

ובלילה לילה אני לא נרדם
אז בואי ניסע לרדוף אחרי השקט
איזה לילה לילה עד קצה העולם
אקח אותך נברח מהשלכת

ושוב הבוקר מתעורר ועוד כותרת בעיתון
המלחמה אולי תחזור בסוף הקיץ
זה לא מצחיק אבל מזמן כבר נגמרו לי הדמעות
יש פה אלפי יונים ולא עלה אחד של זית
אני אומר לך אהובה אל תקחי יותר מדי ללב
הרי חיים פה רק 80 שנה אם נגיע לגבורות
נכון זה קצת קשה אבל איתך פחות
לא נותנים לבנאדם לחיות

ובלילה לילה אני לא נרדם
אז בואי ניסע לרדוף אחרי השקט
איזה לילה לילה עד קצה העולם
אקח אותך נברח מהשלכת

ושוב ברדיו מדברים על אהבה ועל שטיות
על עוד זמר שמתחתן בעזריאלי
אני קורא לך אהובה אולי כדאי לך לנסות
כי רק איתך זה באמת קורה לי






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה