11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 15 במרץ 2016

יעקב חתן ומושיקו רבייב - למה להורדה

יעקב חתן ומושיקו רבייב - למה - 15.03.16

תמונה

מילים ולחן: שיקו חייק וחיים צרפתי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שיקו חייק.




יעקב חתן ומושיקו רבייב - למה להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

מושיקו:

למה כך הלכת עיניי התמלאו בדמעות 
למה כך עזבת נותרו רק זיכרונות

יעקב: 
כמו תינוק אני בוכה שעכשיו את לא פה 
כמו תינוק אני בוכה שרוצה רק אימו 

מושיקו:

למה כך עזבת השארת אותי בוכה 
למה כך עזבת השארת אותי תוהה 
בלילות הקרים נזכר באהבה 
ועכשיו אני לבד ואת כה רחוקה 

יעקב:

למה כך עזבת השארת אותי בוכה 
למה כך הלכת השארת אותי תוהה 
בלילות הקרים נזכר בה ובוכה 
רוצה כל כך לדעת אם אני זה שטועה

יעקב: 

המזל הפך אורח מהיום כשאת לא פה
אני בפנים קרוע כשאני לא לצידו 

מושיקו:

עכשיו גם הרוח לא נוקשת בלדתך 
מאמי אל תחכי לי אני זה שהולך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה