11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 15 במרץ 2016

פיני חדד - כמו בהתחלה להורדה

פיני חדד - כמו בהתחלה - 09.03.16

תמונה

מילים: תמי ארמוני ואבישי ספיר.
לחן: אבישי ספיר.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שי אלחדד ואסף סגל.



פיני חדד - כמו בהתחלה להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

אני יודע איך שהחיים 
מובילים אותנו לצמתים

אך המילים שאת לחשת לי נשמעות בכל העיר
שוב הכל דומם ולא נרדם

והמרחק ביננו כמו הים 
אך אם תושיטי את ידך אני כבר כאן, אני כאן

גם אם את כועסת ואולי קצת עצובה
מילים שאת אומרת נשארות בנשמה

אז בואי כל הדרך עד אליי בחזרה
ונשכח את הכאב כמו בהתחלה

אני יכול לחשוב על רגעים
שלא יכולתי להיות עצמי
עזרתי לכולם ולא נשאר בי עוד ממה לתת
ואז הגעת אליי אספת אותי 
ובשתיקה שלא שמעתי מעולם בקסם קוראת לי כמו הים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה