11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 15 במרץ 2016

שקד קוממי - מאז הלכת להורדה

שקד קוממי - מאז הלכת - 15.03.16

תמונה

מילים ולחן: שקד קוממי ולירז סימן טוב.
עיבוד והפקה מוזיקלית: רביד קשתי.



שקד קוממי - מאז הלכת להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

נכנס לבית קר לי 
לא רגיל להיות לבד 
מאז הלכת הריקנות אותי עוטפת
והתמונות שלנו כאן על המראה
עוד מחייכות 
מתי את כבר חוזרת
הלילה כבר ירד עוד לא הייתה דפיקה בדלת
מתפלל שכבר תבואי לבקר
נכנס לישון לבד את מי עכשיו את מחבקת
רוצה לישון ואיך לבד שוב אתעורר

זה לא קורה שאת אותי עוזבת
לא מאמין שאת הלכת עם גבר זר בחוץ שלכת
את חסרה לי בלילות
בין הסדינים והשמיכות 
תדעי שקר לי ולא ידעתי אחרות
זה לא קורה שאת אותי עוזבת
לא מאמין שאת הלכת עם גבר זר בחוץ שלכת
את חסרה לי בלילות
זה רק אני והדמעות
איך לא אמרת לי שזה יכאב לי

שותה לי עוד כוסית
ויש בקבוק שמתרוקן
עשן סיגריה ממלא לי את החדר
ובארון שלי נשאר מדף שריק
מאהבה מבושם ומסוודר
הדרך קצת קשה בשביל לשכוח את פנייך
הלבד סוגר עליי זה קצת חונק
שירים שאת אהבת החברים שרים עדיין
הכל מזכיר אותך ומה עכשיו יהיה
זה לא קורה שאת אותי עוזבת...







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה