11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 27 במרץ 2016

אלקנה מרציאנו - קירות שבורים להורדה

אלקנה מרציאנו - קירות שבורים - 27.03.16

תמונה

מילים ולחן: אלירן אביטל ומאיר בנישתי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלירן אביטל.




אלקנה מרציאנו - קירות שבורים להורדה לחץ כאן!



מילים:

לא רציתי לספר לך
אני עכשיו ממך בורח
הלב הזה שילם מספיק בייסורים
הבית מתרחק נוסע
אין כיוון אני יודע
אלמד להתמודד עם החיים

מתהלך בחשכה
לא מבין איך שנים היא ככה שיקרה לי
לא מאמין

קירות שבורים סגור בחדר בגללה
לילות שלמים בוכה בסתר היא לא מבינה
שאת הלב שלי שורפת מאכזבה
אני עוזב ולא אשוב בחזרה

באופק צר אני נוסע
בלב שלי תמיד יודע
הזמן הטוב יביא מרפא יש עוד תקווה
שהרוחות גוברות שומע
קול מהנשמה בוקע
המשך בדרך האמן בעצמך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה