11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 8 במרץ 2016

רובי לוי - חכי מעט להורדה

רובי לוי - חכי מעט - 08.03.16

תמונה

מילים ולחן: אילן וקנין.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תומר מתנה.



רובי לוי - חכי מעט להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

אולי חכי מעט אל תמחקי הכול
אל תתני לאהבתנו כבר ליבול
ותביני תביני את הכול
אני אדם פשוט אני לא הכול יכול

אז חכי מעט תני להתרגל
כשאת כאן ליד זה עושה את ההבדל
בין עצבות גדולה לאושר מרחף
בין עולם נפלא לזיכרון חולף
פזמון
לו רק ידעת כמה אני כול כך צמא לך
כמו עץ שפוף שלא השקו אותו שנים
לו רק ידעת כמה תמיד אני אהיה לך
מראה צלולה מתוך מים עכורים

לו רק ידעת כמה חיים אני אתן לך
אם רק אמצא את מעיין הנעורים
לו רק ידעת כמה פרחים עוד אלקט לך
אם רק אדע היכן הוא גן השושנים

אז חכי מעט אל תברחי מהר
בכול כוחי נלחם לא להישבר 
אז חכי מעט למה לוותר
תני עוד סיכוי לאהבה להשאר

אז אז חכי מעט למה לקלקל
כשאני כאן לבד זה עושה את ההבדל
בין עצבות גדולה לאושר מרחף
בין עולם נפלא לזכרון כואב






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה