11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 31 במאי 2015

מאור אדרי - My Name is להורדה

מאור אדרי - My Name is ו- 31.05.15
הזמר המוכשר והכובש מאור אדריפותח את הקיץ עם סינגל חדש לקראת אלבומו הרביעי.
שבוע לאחר יציאת "נס" שיתוף הפעולה עם סאבלימינל ואתי ביטון, משחרר לנו הבוקר את "my name is" , להיט הקיץ שלו.
על המילים והלחן אחראי מאור בעצמו להפקה מוזיקלית של תמיר צור הגאון. מדובר בלהיט המתאר אחד לאחד בלי להתייפיף את מאור אדרי.
"אולי את לא יודעת אז אגלה לך סוד,
אני עושה שמח כמעט בכל העיר"
מאור אדרי בשיר הלל לעצמו, האמת? מגיע לו. הוא יודע לעשות את זה נכון, בלי לצאת שחצן ועדיין נשאר פשוט, מתוק עם חן מיוחד המאפיין אותו.
השיר דלף לרשת "במפתיע" בשישי האחרון, רגע לפני כניסת השבת והופץ באופן רשמי החל מהיום.
אנחנו אוהבים, שימו אוזן ושתפו אותנו בפייסבוק מה דעתכם על השיר.
http://r-center.co.il

מילים ולחן: מאור אדרי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.



מופעים קרובים:
24/6/2015 - אמפי אשדוד
13/8/2015 - אמפי קיסריה

מאור אדרי - My Name is להורדה לחץ כאן!




מילות השיר:

מה איתה ? תגיד אתה יודע
מה קורה עם השכנה שלך?
כן זאתי מדירה 5 כזה אני לא מתייאש
תקשיב אחי עם כל המבטים נראה לי מתבקש
אז מה אתה אומר אוליי הגיע הזמן לרדת
3 קומות ברגל לדפוק לה על הדלת 
עכשיו היא בטח לבדה על הסלון שוכבת
תקועה באיזה סרט 3 דפיקות בדלת
אני רציתי להגיד

my name is maor edri
נעים לי גם מאד
אולי את לא יודעת אז אגלה לך סוד
אני עושה שמח כמעט בכל העיר
אולי נעוף על בירה הלילה עוד צעיר

אז מה איתך , ספרי לי מה קורה 
ממש עכשיו בתוך הלב שלך 
ואם את מרגישה טיפה כמוני
אז הלילה אמא איזה לילה
מקווה שקר לה 
משהו חדש מתחיל עכשיו ודי לה
מכל מי שהיה לה
רק תרשי לי להזכיר

my name is maor edri
נעים לי גם מאד
אולי את לא יודעת אז אגלה לך סוד
אני עושה שמח כמעט בכל העיר
אולי נעוף על בירה הלילה עוד צעיר






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה