11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שני, 25 במאי 2015

חנן ועומרי - חלום מתגשם להורדה

חנן ועומרי - חלום מתגשם - 19.05.15

"חלום מתגשם" זהו שיתוף פעולה יוצא דופן בין אבא לבניו , הגדול והקטן ..
את השיר הלחין הבן הבכור - איציק שהוא רק בן 17 , מנגן על קלידים , ומלווה את חנן בהופעות .
חנן שהתחיל לשיר מאז שהוא נולד הוציא את האלבום הראשון שלו "חבצלת" בגיל - 8 ! 
וכבר אז קיבל את הכינוי "חנן ילד הפלא" .. זהו סינגל - 8 שיצא מתוך האלבום ה - 8 של חנן ,
ובשיר הזה חנן סוגר מעגל ומוציא דואט ענק עם "ילד הפלא" החדש ,עומרי שהוא רק בן 10 !!
עומרי שגדל על השירים של אביו ולמד ממנו את כל יסודות המוזיקה , מבצע בצורה מושלמת ומזכיר את חנן בילדותו .
תיהנו !!

תמונה

מילים: רונן חן.
לחן: איציק דוד.
עיבוד והפקה מוזיקלית: קובי קלימון.




חנן ועומרי - חלום מתגשם להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

כשאתה שר השמיים נפתחים
מקשיבים הם לקולך שמרגש אותי
מנגן בנשמה פורט על לבי
מנגן בקולך רק בשבילי

מילדות אתה זימרת בקולך
עכשיו אני לומד את דרכך
לומד ומקשיב לכל המילים 
את חלומי אני מגשים רק אתך אבי

אני זוכר את הדרך עוד משל עצמי
איך חלמתי שאבי ישיר איתי 
אני זוכר את המילים והמנגינות
חלומי מתגשם רק אתך היום 

תודה לך אבי על האמונה
על הביטחון וכל האהבה
אתך לשיר זה כל כך מרגש
שאתה שר בשבילי זה הרבה יותר

את עולמי אני אתן בשבילך
מודה לאל ששלח לי אותך
אתה תמיד מזכיר לי את ילדותי
בקולך הנעים שמרגש אותי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה