11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 31 במאי 2015

עומר אדם - בוקרשט להורדה

עומר אדם - בוקרשט - 31.05.15


שיר חדש ל
עומר אדם שנקרא "בוקרשט" אותו כתב והלחין עם היוצר אבי אוחיון לעיבוד של הנרי, הוא הודלף קודם לווטסאפ אצל כל מיני אנשי תעשייה ובהמשך פורסם גם בפייסבוק. רק בעקבות לחץ שהופעל ממעריצים החליטו בהפקה של אדם לא לאבד זמן ולעלות אותו באופן מלא כבר היום (שישי) לערוץ הרשמי ביו-טיוב.
תמונה

מילים ולחן: עומר אדם ואבי אוחיון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: Henree.



עומר אדם - בוקרשט להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

מצאתי את עצמי לבד משתעמם לי 
פתאום הטלפון התחיל לצלצל 
ועל הקו חבר רווק שמתחתן לו 
מזכיר בסוף שבוע אל תתבלבל
סגרנו את המריוט הכל כבר מכורטס
בדרך לרומניה אף פעם לא נמאס 
ואם את קצת כועסת עליי זה לא נורא 
זה לא חבר זה אח שלי ואין לי שום ברירה

בוקרשט
Its the time of your life
בוקרשט את עצמנו נשכח
איך כל פעם מתרגש מחדש 
I never forget you
אני מטושטש

הלילה אין אחד שמאושר ממני 
תמיד מוקף בחמישה חברים 
בדרך לבמבו שיירה של רכבים 
הלילה נשמח את כל הרומנים 
וכאן הבקבוקים כולם יורדים במנופים 
בבוקרשט חביבי חיים משוגעים 

בוקרשט
Its the time of your life
בוקרשט את עצמנו נשכח
איך כל פעם מתרגש מחדש 
I never forget you
אני מטושטש

נגמר הסופשבוע כולם ממורמרים 
בדרך אל הארץ כולם אוכלים סרטים 
אבל זה לא נורא כי יש גם משהו מנחם 
בסוף החודש אח של אחידוב מתחתן






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה