11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 10 במאי 2015

עידן יניב מארח את איזי - הכל מהכל להורדה

עידן יניב מארח את איזי - הכל מהכל - 10.05.15

מתוך האלבום החמישי של עידן יניב שיצא בקרוב,קבלו את הסינגל "הכל מהכל",בו הוא משתף פעולה עם הראפר איזי.
תמונה


מילים: חי אילון.
לחן: חי אילון ואורי אבני.
עיבוד והפקה מוזיקלית ורפרטואר: אורי אבני.



עידן יניב מארח את איזי - הכל מהכל להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

אז ככה זה הולך להיות קצר
הכל היה טוב עד שהתחיל להיות מוזר
אמרה לי שאותנו
כלום כבר לא ישבור

נשמע לי שאתה מתגעגע
אני מבטיח לעזור בכל מה שאני יודע
זה רק משבר קטן
זה יעבור

תרים ת'ראש, אל תתכופף
הגשם את הכל שוטף
תראה תמיד הכל מהכל, כל מהכל
כי הכל בסוף חולף
כל מה שרציתי בה
כל מה שלקחה איתה
ראינו כבר הכל מהכל, כל מהכל
בזכותך אנ'לא לבד

אם זה הוא הגורל, אל תתאהב
תבין, זאת היא שמתרחקת ואתה רק מתקרב
שוב הראש משתגע, הלב מתגעגע
אני יודע כמה זה כואב

היינו כמו בעל ואישה
אז איך היא לא אמרה לי שהיא ככה מרגישה
אנ'לא אטעה יותר,
אקשיב לך

תרים ת'ראש, אל תתכופף...


כי בחיים זה קרה ולא פעם
האהבה כבר איבדה את הטעם
בוא נתרכז רק במחר
כל הזמן יהיה מי שיגיד
אל אחד יושב לו שם תמיד
נחיה את החיים בשקט







תמונה




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה