11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 28 במאי 2015

עדן גבריאל - בשבילה להורדה

עדן גבריאל - בשבילה - 28.05.15

הזמר עדן גבריאל בשיר נוסף "בשבילה" בדרך לאלבום אולפן שני שבדרך
תמונה

מילים: רונן מיכאלוב.
לחן: טורקי. 
עיבוד והפקה מוזיקלית: קובי קלימון.




מילות השיר:

הייתה כל כך יפה היא /
מילים יפות לחשה לי /
חלומות שכבר , לא יתגשמו כל יום כך היא אמרה לי /
שלעולם לא תפגע בי /
ובטח אותי , לא תאכזב ובשבילה , אני נושם , את כל חיי נתתי לה /

ובשבילה , עולם שלם , רק שתהיה תמיד שמחה /
בשבילה , חומת מגן , אני שמרתי על כבודה אך לא יותר , אך לא יותר /
מה ממנה ביקשתי /

מה ממנה רציתי , רק שתהיה שלי , שלמה איתי , ודי /
מילים רבות בלי ערך /
עכשיו סולל לי דרך מחפש לי עוד נחמה /
אומרים שהשתנתי /
שהחיוך חסר לי , הם לא יודעים הוא נשאר אצלה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה