11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 14 במאי 2015

רינת בר - האחד שלי להורדה

רינת בר - האחד שלי - 14.05.15
בחודש התשיעי להריונה, רינת בר מוציאה את הסינגל האחרון "האחד שלי" לפני אלבומה החדש,שיר חופות מרגש שנשמע כממשיך בגרסה הנשית של הלהיט "בתלם אוהבים" שיצרה לרגב הוד. 
תמונה

מילים ולחן: רינת בר.
עיבוד והפקה מוזיקלית: רן אביב.

עמוד הפייסבוק הרשמי של רינת בר:
https://www.facebook.com/bar.rinat



רינת בר - האחד שלי להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

הולכת איתך את הדרך, בוטחת בך
איתך אהובי מאושרת, איתך בטוב וברע
גוף אל גוף נתקרב, כל יום מחדש נתאהב
שמע את קולי, שמע את הלב

אתה האחד שלי, שמאיר לי את חיי
את כל העולם שלי, מרפא את מכאובי
נשמה, נשמה, נשמה שלי
אהובי, אהובי, אהוב לבי
שלך...... אני

אני בידך אוחזת ומאמינה
אלוהי רק ממך מבקשת שלח לנו ברכה
אהבתי היחידה האור והנשמה
אתה הנפש התאומה

אתה האחד שלי, שמאיר לי את חיי
את כל העולם שלי, מרפא את מכאובי
נשמה, נשמה, נשמה שלי
אהובי, אהובי, אהוב לבי
שלך...... אני











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה