11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שני, 25 במאי 2015

חזי פרץ - לא כמו פעם להורדה

חזי פרץ - לא כמו פעם - 25.05.15

הזמר חזי פרץ "לא כמו פעם 2015" עיבוד מחודש לשיר שהוציא בעבר זהו שיר נוסף מתוך אלבום חדש שייצא בקרוב

תמונה

מילים: תומר תוקי שוחט.
לחן: טורקי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אריק זנטי.


חזי פרץ - לא כמו פעם להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

הביטי בי ילדה כי מי שאת רואה 
זה לא אותו הגבר זה לא אותה אהבה 
משהו השתנה בי והשתנה גם בך 
אף פעם לא חשבתי שנתרחק כל כך 
גם אם את לא אומרת שזה סתם נמשך 
אני רואה עליך אני מרגיש אותך 

הבטיחי לי עכשיו 
גם אני מבטיח לך 
אנא אל תבכי עכשיו 
גם אני לא אבכה 

אני לא מאמין שיש לי עוד ברירה 
זה הדבר הכי קשה שלי קרה 
אני אוהב אך לא כמו שבעבר 
כואב לי תאמיני אבל זה מאוחר 
אני אוהב אך לא כמו פעם 
אל תשכחי אותי, אותי לעולם 
הקשיבי יפתי הזמן שלך איתי 
עובר בלי מטרה זה לא מציאותי 
משהו נעלם בי ונעלם גם בך 
איפה האש שלנו שבערה כל כך 
אני פוגע בנו אבל מציל אותך 
תתחילי עוד חיים שיהיו שלך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה