11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 28 במאי 2015

מאור דניאל ואלי זולטא - שיר האליפות של מכבי תל אביב 2015

מאור דניאל ואלי זולטא - שיר האליפות של מכבי תל אביב
 2014 - 2015 - 27.05.15
האזינו למאור דניאל ואלי זולטא לשיר האליפות של מכבי תל אביב 2014 - 2015תמונה

מילים: אלי ועמוס זולטא ודידי הררי.
לחן: אלי זולטא.
עיבוד: אלי זולטא וחזי דוד.



מאור דניאל ואלי זולטא - שיר האליפות של מכבי תל אביב 2015 

להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

M.T.A
אני צועק צהוב
אתם עונים אש
אם הגענו עד לפה
זה בטח מרגש
נשבעתי אמונים
אז נתתי את הלב
לאחת והיחידה
M.T.A
זאת את שנתת לי
אויר לנשימה
שחיבקת אותי בחום
ונתת לי גם תיקווה
כשידיי באויר ובירכי על הריצפה
בקול סדוק אני שר לך אהובה

פזמון: 
את הכחול קיבלת מהשמיים
ואת כבר צהובה
כל יום אני 
נושם חולם עלייך
מכבי אלופה

M.T.A
אני צועק צהוב
אתם עונים אש
אם הגענו עד לפה
זה בטח מרגש
נשבעתי אמונים
אז נתתי את הלב
לאחת והיחידה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה