11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 28 באפריל 2016

אבי ביטר וליאת בנאי - למות למענך להורדה

אבי ביטר וליאת בנאי - למות למענך - 24.04.16

תמונה


מילים: אבי ביטר.
לחן: טורקי עממי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שי שמואל.




מילות השיר:

למדתי את כל החים ממך
איתך למדתי מה זה לאהוב
לא ידעתי מהי אהבה
עד שהלב שלי פגש אותך

אהבה זו מילה קדושה בשבילי רק את/ה זאת התקווה
למות למענך זה לך מספיק כל מי שאהב אותי יצדיק

תמונתך תמיד בשתי ידיי
הדמעות זולגות לי על פני
השיר הזה נכתב רק בשבילך
למות ולאהוב למענך

אהבה זו מילה קדושה בשבילי רק את/ה זאת התקווה
למות למענך זה לך מספיק רק מי שאהב אותי יצדיק

למדתי איך זה לאהוב ממך
טעמתי את הרגש הזה ממך
איך פחדתי להגיד לך
עכשיו תשב ואספר לך

עכשיו את מבינה אותי ומרגישה את הכאב שלי
האמיני לי אני אוהב אותך כל החיים שלי ביד שלך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה