11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 10 באפריל 2016

שימי מזרחי - אל תלכי להורדה

שימי מזרחי - אל תלכי - 10.04.16

תמונה

מילים ולחן: ליאור מיארה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שי ראובני.



שימי מזרחי - אל תלכי להורדה לחץ כאן!


מילים:

עברו להם ימי, נשארתי לבדי.
בוהה בתמונתך ולא מוצא שם את דמותי.
נזכר איך שאהבנו והיום את לא איתי.
מודה, נכון, טעיתי, זה הכל באשמתי.
אבל היום, מצטער על כל דמעה.
מחפש את הדרך חזרה.

אל תלכי רחוק ממני,
בלעדייך זה לא קל, כל כך קשה לי.
איך ענן הפך אפור, זה לא קורה לי.
לא רוצה להאמין שזה נגמר.

לילה בחלון,
אני עומד ומחכה.
מביט באנשים, שברחוב ומצפה,
שתאמרי שאת אליי חוזרת.
מה היה קורה אם היינו חבוקים יחדיו, הכל היה שונה.

אבל היום, מצטער על כל דמעה.
מחפש את הדרך חזרה.

אל תלכי רחוק ממני,
בלעדייך זה לא קל, כל כך קשה לי.
איך ענן הפך אפור, זה לא קורה לי.
לא רוצה להאמין שזה נגמר.

אל תלכי רחוק ממני,
בלעדייך זה לא קל, כל כך קשה לי.
איך ענן הפך אפור, זה לא קורה לי.
לא רוצה להאמין שזה נגמר.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה