11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום חמישי, 28 באפריל 2016

שלומי שבת - בואי נתחיל לדבר להורדה

שלומי שבת - בואי נתחיל לדבר - מתוך הסרט ילד טוב ירושלים - 18.04.16

תמונה

מילים: אבי אוחיון ועמוס תמם.
לחן: אבי אוחיון.
עיבוד: שלומי שבת, אופיר קנר ופיטר רוט.
הפקה מוזיקלית: פיטר רוט.




שלומי שבת - בואי נתחיל לדבר להורדה לחץ כאן!


מילים:

לפעמים רוצה להיות קצת טוב לעצמי
כבר לא יכול לשמור בפנים 
חייב לומר לך לא
אז בואי נתחיל לדבר
לפעמים אני עייף שבוי בחיים
גם בכלוב זהב יש בדלת צירים
כבר לא יכול לשקר 

אז אל תלכי רחוק מכאן היום 
אני כבר לא בטוח מה נכון איתך
אז בואי נתחיל לדבר
ביננו מה נשאר הכל עובר
זה מתחמם שוב מתקרר איתך
אז בואי נפסיק לשקר

אולי כל הטוב שמצאנו 
עכשיו הוא נשאר רק לך
איתך אני בחוץ את כל כך מאושרת
אולי אם תתני לי טיפה ממני
אהיה שלך עכשיו אני בחוץ
למה את מחייכת 

לפעמים אם כל מה שחסר לי שלם
מסכות תחפושות איך מרגיש שוב אשם
אני כבר לא משקר

אולי בין כל המלחמות פחדים
המזוודה שעמוסה שקרים שלך
מתי נתחיל לדבר
אז בואי נתחיל לדבר






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה