11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 12 באפריל 2016

שיר לוי - תדליקי לי ת'אור להורדה

שיר לוי - תדליקי לי ת'אור - 12.04.16

תמונה


מילים ולחן: אופיר כהן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אופיר כהן ודן סמרא.




מילים:

עברו להם שבועיים
ואת לא כאן עדיין
מספרת לכולם שבניינו זה נגמר

תגידי לי מדוע
השארת אותי פצוע
כמו גיטרה בלי מיתר

תופס רכבת אנ'לא יכול לשבת
ככה מהצד ולראות אותך מבין ידיי שוב מתחמקת
איך את לא קולטת
את היחידה איפה את ילדה

מתהלך כמו שיכור
קורא לך לחזור
תבואי ותדליקי לי ת'אור בתוך הלב

סלקי את הכאב
אותך אני אוהב
עלייך רק חושב בתוך הראש שלי

אמרת זה לא תלוי בך
וההורים אמרו לך
שאני לא רציני ואין לי שאיפות

נכון שאין לי תואר
ולא תפקיד בדואר
אך יש לי דוקטורט ברגשות

את לא תופסת שאת רק הורסת
קן של אהבה מה את עוד רוצה ממני שאני אתן לך
גם את הירח אל תהי קשה חזרי בבקשה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה