11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שישי, 6 במאי 2016

מאיה בוסקילה - ערב של קיץ להורדה

מאיה בוסקילה - ערב של קיץ - 04.05.16

תמונה

מילים: גל שריג.
לחן: ירון כהן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: גל פדה.



מאיה בוסקילה - ערב של קיץ להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

זה עוד ערב של קיץ הרחובות מלאים
יש בעיר מסיבה קרנבל של צבעים
ואני שוב בבית מול קירות דוממים
מנסה להבין איך מכאן ממשיכים
רוח ערב נושבת מזכירה לי אותך
איך אהבתי לשבת כשידי בידך
ועכשיו מה נשאר לי לקיים הבטחה
ולשמור על עצמי חזקה בשבילך

מה היית אומר לי אם היית עוד כאן
המילים בלעדיך מאבדות את הזמן
מה אני מבקשת רק חיבוק אחרון
שתלחש לי אולי מה בעצם נכון

זה עוד בוקר של קיץ בין הרבה אנשים
ערפל בעיניי השמיים צלולים
ואני שוב הולכת מביטה בצללים
ואתה בתוכי בחיים חדשים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה