11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 15 במרץ 2016

עידן עמדי - חלק מהזמן להורדה

עידן עמדי - חלק מהזמן - 14.03.16
תמונה

מילים ולחן: עידן עמדי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: פטריק סבג ועידן עמדי.



עידן עמדי - חלק מהזמן להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

חלק מהזמן היו בי חששות על מה/
שרציתי להגיד ולא אמרתי אולי כבר לא אומר/
בחלון קטן מולי בוהה בפנסי הרחוב /
איך ביום הם בודדים ואיך בלילה הם שבים לחיות/

ולפעמים זה גם קורה לי בלילות /
לחשוב על כל מה שרציתי להיות /
ולפעמים זה מן חיוך כזה מוכר/
שעוזר לי להשלים עם שנגמר/
לפעמים כשסתם צופה על הבנות/
כל כך קשה לי להחזיק את הדמעות/
כל אלה בגווני סגול ירוק/
מזכירים לי שהטוב כבר לא רחוק /
הוא כבר לא רחוק ...

חלק מהזמן היו בי החלטות ברורות/
שאני מתחילה לשמוח להרפות מכל מה שכבר לא/
בחלון קטן מולי בוהה בעיר הישנה/
שאהבתי לאהוב היא אהבה אותי בחזרה/

ולפעמים זה עוד קורה לי בלילות /
לחשוב על כל מה שרציתי להיות /
ולפעמים זה מן חיוך כזה מוכר/
שעוזר לי להשלים עם שנגמר/
לפעמים כשסתם צופה על הבנות/
כל כך קשה לי להחזיק את הדמעות/
כל אלה בגווני סגול ירוק/
מזכירים לי שהטוב כבר לא רחוק /
הוא כבר לא רחוק ...





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה