11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 30 במרץ 2016

נתנאל פרי - ריקנות להורדה

נתנאל פרי - ריקנות - 29.03.16

היוצר והזמר נתנאל פרי יוצא בסינגל חדש, שקט וממכר בשם "ריקנות" מתוך אלבום
חדש שעתיד לצאת בקיץ הקרוב. השיר מדבר על אהבה נכזבת, ההתמודדות עם הכאב והכמיהה לחום ואהבה.
את ההשראה ביצירותיו, מקבל פרי מהמוסיקה היוונית שאליה היה מחובר כבר מגיל צעיר וסגנון זה מאפיין את שיריו. בארסנל האומנותי שלו שני סינגלים מוכרים
ומוצלים במיוחד: "דרך חדשה" ו-"את החיים שלי" אשר זכו למיליוני צפיות ביוטיוב ולאלפי השמעות בתחנות הרדיו בישראל. בנוסף, להיטים אלה זכו לביצועי קאבר
בתוכניות זמר שונות כמו "אייל גולן קורא לך" ו-"כוכב נולד".
נתנאל פרי הוא יוצר וזמר בעל רזומה מוסיקלי עשיר,אשר סגנונו מושפע מהמוסיקה היוונית הכ"כ אהובה על הקהל הישראלי.


תמונה

מילים ולחן: נתנאל פרי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: שי שמואל.



נתנאל פרי - ריקנות להורדה לחץ כאן!


מילים:

עוד יום עובר בכאב , כמה שאותך פוחד לאבד
השארת מכתב , כתבת זו לא הדרך
רוצה אותך עכשיו , ואת הולכת מבין אני כבר לא אני
בלעדייך זה לא אמיתי
המציאות אותי חונקת , היא הורסת
לא מבין איך זה נגמר , ואיך את עוזבת

עצמת את העיניים , ונסחפת אל הדממה
ואת עצמי שכחתי , תגידי בשביל מה
רק על עצמך חושבת , איבדת ת'תמימות
והלבד נשאר לי , חבר של ריקנות

הכאב הולך ומתגבר , חיפשתי אותך מצאת אחר
מחכה לשווא , ירד כבר ערב
בי את משחקת , לקחת לי את השקט מחיי
טעיתי , את לא יודעת מה עובר עליי
המציאות אותי חונקת , היא הורסת
לא מבין איך זה נגמר , ואיך את עוזבת






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה