11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 1 במרץ 2016

אתי ביטון - היפסטר להורדה

אתי ביטון - היפסטר - 01.03.16

תמונה

מילים: רון ביטון.
לחן: מאור שטרית.
עיבוד והפקה מוזיקלית: מאור שטרית.




אתי ביטון - היפסטר להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

עם משקפיים עגולים ברחובות של תל אביב
אין פה חורף רק הקיץ מדבר פה
אני הולכת ובוחנת מסביב
אתה עם החולצה המוזרה אני קוראת לו.

זקן מנומס הלב שלי נמס
והשיער שלו ברוח מתנופף
ולי זה קצת נמאס איך שהזמן פה טס
יושבת מחכה ולי הוא מנופף.

ההיפסטר הזה כל לב ממיס
אני קוראת לו מיסטר והוא מחזיר לי מיס
הלילה נצא, זה כמו כישוף
מצב טיסה באייפון, רוצה איתו לעוף

עם נעליים דיי גבוהות ברחובות של תל אביב
תגידו לי איך אפשר לסרב לו?
זקן מנומס הלב שלי נמס
והשיער שלו ברוח מתנופף
ולי זה קצת נמאס איך שהזמן פה טס
יושבת מחכה ולי הוא מנופף.

ההיפסטר הזה כל לב ממיס
אני קוראת לו מיסטר והוא מחזיר לי מיס
הלילה נצא, זה כמו כישוף
מצב טיסה באייפון, רוצה איתו לעוף

מה קרה לי? איך קרה לי?
זה ההיפסטר הוא לא נורמאלי!
מה קרה לי? יאללה שוב!
תראה לי את העיר שלך ונעשה סיבוב





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה