11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 30 במרץ 2016

הפרויקט של רביבו - מחרוזת ג'ינם להורדה

הפרויקט של רביבו - מחרוזת ג'ינם - 29.03.16

תמונה

1) "היא מתנועעת" - מילים: עוזי חיטמן ז"ל, לחן: גליקריה.
2) "ג'ינם" - מילים ולחן: דני שושן.
3) "לילה מלילות" - מילים: ציון שרעבי, לחן: בן משה משה.
4) "צעד תימני" - מילים: עוזי חיטמן ז"ל, לחן: בן משה משה.
5) "ילדה" - מילים: אלי לוזון ושלמה כישור, לחן: טורקי עממי
עיבוד והפקה מוזיקלית: רביב רם בן-מנחם.




מילים:

היא מתנועעת ומשגעת
ומי שבא קרוב רוצה לגעת
וגם אני שמבט זרקתי
אני מודה שמיד נדלקתי

מה היא עושה לי בגופה מה
כשגופה נוגע
היא מחסירה לי פעימה
שבא להשתגע

היא מתנועעת והיא יודעת
שמי שבא קרוב יוצא מדעת

כשהייתי נער התאהבתי בך
לא פתחת לי שער כשקראתי לך
לא שמעתי פעם אף מילה טובה
בחיי אין טעם, אין לי אהבה

תמיד איתי ג'ינם ג'ינם את בתוכי
בנשמתי ג'ינם ג'ינם בנשמתי
בתוך לבי ג'ינם ג'ינם, בתוך לבי

לילה לילה מלילות
רב הזמר יעלה
הו יפתי
מה יפים הם הצלילים אל תוך הליל
על כוסית שר כל לבב וקורא אליך
שבי לב כל נערה יבער כפליים
מה סוחף השיר, שוב ושוב
עד אלי שמים

הוי.. אלה הם חיי עוד נשתה דודיי
יין אדום ימלא אור כל עין
סולו הגיטר, עוד לרקוד נותר
הולו הולו יחדיו ידידיי
אור השחר נומה אל תעור ורחק הבוקר
כי שוקק זה הלילה וחם ולא נדם
מה נעם לך שירתי
כי רב הזמר וסודי לך יפתי

אם אראה יגון אסלסל קולי
עד שיעלו החיוכים
ובמלוא גרון אנגן שירי
סובו סובו המעגלים

צעד תימני צעד חינני
זה הקצב בא ממני
הבו התופים והכו עד ישמע השיר

שירו נא איתי
עד שיעלה
יעלה השחר על העיר

שירו נא איתי עד שנגלה
נגלה כוחו של זה השיר
שירו נגנו בקול אדיר
עד כלות אחרון המיתרים

כי ניגון ערב מחמם הלב
זה הזמר בא ממני
הבו מיתרים
ונגנו עד ישמע השיר

ילדה, שיצחק מי שיצחק,
החיים זה לא משחק
ילדה, של קירבה ושל מרחק
זכרי ילדה
ילדה, מה מתוק יותר מדבש
רק לבך המבוקש.
ילדה, מה סוער מלב נרגש
אמרי ילדה

כל ימיי הם בשבילך
הכל אתן למענך
אל תאמרי לי שאלך
בואי בואי ותראי
ילדה, כל ימיי הם בשבילך
הכל אתן למענך






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה