11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שני, 14 במרץ 2016

עדן בן זקן - תאמין לי להורדה

עדן בן זקן - תאמין לי - 13.03.16

עדן בן זקן
, זמרת השנה, היא לגמרי השם החם בתעשיית המוסיקה הים תיכונית. אותה נערה צנועה, עם אוברול מנומר שגרמה למדינה שלמה להתאהב בה בעונת הבכורה של האקס פקטור הישראלית, עבדה קשה והצליחה להוציא אלבום בכורה משובח עם לא מעט להיטים כמו : "מנגינה", "מלכת השושנים", "שיכורים מאהבה", "פיסה מזיכרוני", "שורף לי בעיניים", "אלבינה" ממשיכה בעשייה ומשחררת לנו טעימה ראשונה מאלבומה השני.
"תאמין לי" נכתב ע"י דולב רם ופן חזות (אותו צוות נפלא שהביא באלבום הבכורה את להיטי הענק "מלכת השושנים" ו-"שיכורים מאהבה"), כשעל העיבוד וההפקה המוסיקלית מופקד יעקב למאי כשאת השיר מלווה קליפ חדש ומושקע.
כיף לראות איך ככה משום מקום, צמחה לנו כאן זמרת שבשקט ובעבודה הנכונה, יכולה לקחת את הכתר למלכה האם. בסינגל החדש אפשר לשמוע את מלכת השושנים קצת אחרת, רגועה, כנה, אמיתית ונוגעת בדיוק כמו בשיר הראשון שהוציאה "מנגינה".אותנו היא המיסה משמיעה ראשונה.
בימים האחרונים סיימה עדן בן זקן סיבוב הופעות ארצי ענק של עשרות הופעות ברחבי הארץ – כולן היו הופעות SOLD OUT מראש.
אם זו הטעימה הראשונה, אין ספק שאנחנו חסרי סבלנות לקראת האלבום המלא, מלכה אמיתית.

תמונה

מילים ולחן: דולב רם ופן חזות.
עיבוד והפקה מוזיקלית: יעקב למאי.



עדן בן זקן - תאמין לי להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

אתה תאמין לי לילה ויום תאמין לי בכל מקום לא תרגיש בכלל שאני לא שלך
אתה מרחף לי על הצוואר הרגש הוא כל כך יקר
שהיום כבר לא מוצאים אהבה

לא חלמתי שנשב במרפסת בשמש
רק לא להרגיש שני זרים שורף לי מספיק מבפנים

השתגעתי ונמסתי לך על השפתיים
לעצמי אני צריכה שבוע או שבועיים
שהדמיון יבוא ויחבק אותי חזק
שהלב שלי יבין כמה שהוא צדק
כי אתה הכי קרוב למה שהוא היה

אתה חולם שנברח לפריז אולי שם תוכל להשכיר איזה חדר לשניים בתוך הלב שלי
וכשאני אתרסק בין ידייך לאט תאמין לי כל רגע כמעט
כי גם אני מאמינה כבר מזמן לעצמי

אני עוצמת את העיניים ורואה רק אותו
תאמין לי זה לא במכוון
בסוף בלי לתכנן עוד אראה רק אותך
תאמין לי זה רק עניין של זמן










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה