11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שני, 24 באוגוסט 2015

רועי סנדלר - I Need You Baby להורדה

רועי סנדלר - I Need You Baby ו-23.08.15

תמונה

מילים ולחן: אופיר כהן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: Henree.



רועי סנדלר - I Need You Baby להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

יש משהו באוויר שמתבשל
כולם אומרים עליי אתה נראה מוזר
כמו יובל אתה רק מתבלבל
בלימודים אתה לגמרי מפוזר
הכרתי בחורה עם X3
נדמה לי שאני מתחיל בה להתאהב
מאז היא מסובבת לי תראש
ומחזיקה לי תלב

על דף בכיתה
ציירתי אותה
רוצה שיגיע הערב
אני מאבד כבר שליטה

כשהיא חולפת שורפת לי את הלב
רוצה לומר לה I love you להתקרב
I need you baby כמה זמן עוד אחכה
אז תני לי צ'אנס לצאת איתך לדייט

אז הסתכלתי לה באינסטגרם
היא מעלה תמונות בקצב מסחרר
הלב צנח לי וכמעט נדם
כשהיא עשתה לה סלפי עם בחור אחר
היא גרה כמה רחובות מכאן
אני רואה אותה כל בוקר עם חברה
חייב ליזום כי לא נשאר לי זמן
החופש הגדול בא
על דף בכיתה
ציירתי אותה
רוצה שיגיע הערב
אני מאבד כבר שליטה

כשהיא חולפת שורפת לי את הלב
רוצה לומר לה I love you להתקרב
I need you baby כמה זמן עוד אחכה
אז תני לי צ'אנס, תני לי צ'אנס





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה