11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

יניב בן משיח - האמת של החיים להורדה

יניב בן משיח - האמת של החיים - 17.08.15

תמונה

מילים: אודי דמארי.
לחן: יניב בן משיח.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אודי דמארי.




יניב בן משיח - האמת של החיים להורדה לחץ כאן!

מילות השיר:

החיים כמו הרוח לא עומדים בשום מקום,
והזמן כלל לא עוצר לרגע,
כלל לא ידום חברים באים ברגע,
נעלמים בלי להגיד,
רק המשפחה נשארת כאן איתי לעולמים.

אין מקום כמו הבית שם הכל כל כך טהור,
שם לא צריך להתבייש מאף אחד הכל שם טוב
ורק שם אני מרגיש את הנפש במנוחה
ילדים אשה ורוגע רגשות של אהבה 

והיום אני יודע את האמת של החיים,
לא צריך מזומנים כדי לחיות כמו עשירים 
רק שנהיה בריאים כולנו ונאהב את השני,
אלוקים אוהב אותנו אך כמה טוב לי בחיים 

אנשים רצים בדרך מחפשים את השלווה,
מהבוקר עד הערב לא עושים קצת מנוחה,
סוף היום עכשיו הגיע, ניגונים מתוך ביתי,
ניחוחות של תבשילים שמכינים רק בשבילי .

אין מקום כמו הבית שם הכל כל כך טהור 
ולא צריך להתבייש מאף אחד הכל שם טוב 
ורק שם אני מרגיש את הנפש במנוחה
ילדים אשה ורוגע רגשות של אהבה 

והיום אני יודע את האמת של החיים,
לא צריך מזומנים כדי לחיות כמו עשירים 
רק שנהיה בריאים כולנו ונאהב את השני
אלוקים אוהב אותנו אך כמה טוב לי בחיים






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה