11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שני, 24 באוגוסט 2015

מאור אדרי - מת העולם להורדה

מאור אדרי - מת העולם - 23.08.15

מאור אדרי, רווק מבוקש החליט לעשות סוף לכל השאלות של "מתי חתונה", "מתי תמצא אהבה" ו-"מתי תביא כלה" ועובר למצב טיסה.
קבלו את הלהיט החדש של אדרי, שהחליט שגם אם "מת העולם" הוא עוצר הכל, יורד אל היום ולא מספק לאף אחד תשובות. פשוט שוכח מהכל ומתחבר אל עצמו.
אולי זו באמת המציאות בה חי אדרי הצעיר וגם אם לא, הוא הביא כאן הברקה של שיר, עם מילים שקולעות בול בכל כך הרבה אנשים/נשים במדינה.
אם גם אתם סובלים מהלחץ של ההורים ששואלים "מתי כבר חתונה", תעברו למצב טיסה, שימו פליי ותאזינו לסינגל המטורף של מאור.

תמונה

מילים: דולב רם.
לחן: פן חזות.
עיבוד והפקה מוסיקלית: Dj Vivo.



מאור אדרי - מת העולם להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

אני ישן ביום וער בלילה
דקה לחצות
כל החברים אצלי בדלת
יוצאים לבלות

ואמא כל הזמן משגעת אותי
מתי אמצא אהבה, מתי חתונה
אני בורח מכל השגרה
עברתי למצב טיסה

כי גם אם מת, מת, מת העולם
יורד אל הים, על החול שוב נרדם
לשכוח מהכל אני לא יכול להתאהב
כי גם אם מת, מת, מת העולם
יורד אל הים, על החול שוב נרדם
לשכוח מהכל אני לא יכול להישאר
עם לב שבור

לוקח מפתחות נכנס לאוטו
יש בעיר מסיבה
על הכביש יש לי זמן קצת לחשוב על הכל
בלי שום סיבה

ואבא כל הזמן משגע אותי
מתי תביא לי כלה, מתי כבר חופה
אני בורח מכל השגרה
עברתי למצב טיסה

כי גם אם מת, מת, מת העולם
יורד אל הים, על החול שוב נרדם
לשכוח מהכל אני לא יכול להתאהב
כי גם אם מת, מת, מת העולם
יורד אל הים, על החול שוב נרדם
לשכוח מהכל אני לא יכול להישאר
עם לב שבור 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה