11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

ראובן (המלאך) שמעון - שקרים והבל להורדה

ראובן (המלאך) שמעון - שקרים והבל - 18.08.15

תמונה

מילים ולחן: אופיר כהן.
עיבוד והפקה מוזיקלית: בנצי מור.



ראובן (המלאך) שמעון - שקרים והבל להורדה לחץ כאן!




מילות השיר:

כאב וים דמעות איך שנישרפתי
מאהבה הזאת היום אני כואב איתך
את מה שלי היא עשתה וגם לך
היינו כמו אחים בנשמה
והיא הרסה הכל אין בה אמונה 

הכל היה שקרים והבל
שום דבר לא אמיתי
איך היא שיחקה בלב שלנו
יום איתך ויום איתי 
הסתנוורנו מהיופי ונפלנו למשבר 
אני וגם אתה נשבענו 
היא עוד תבכה ותצטער 

טיפה ועוד טיפה אני לוגם 
על הכאב מנסה להתגבר
בוא שב איתי וניתנחם
שהיא הלכה לא נראה אותה יותר. 
היינו כמו אחים בנשמה 
והיא הרסה הכל אין בה אמונה

הכל היה שקרים והבל
שום דבר לא אמיתי
איך היא שיחקה בלב שלנו
יום איתך ויום איתי 
הסתנוורנו מהיופי ונפלנו למשבר 
אני וגם אתה נשבענו 
היא עוד תבכה ותצטער 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה