11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שישי, 7 באוגוסט 2015

מאור אדרי - קולולו להורדה

מאור אדרי - קולולו - 02.08.15

לא, הוא לא מתחתן אבל בהחלט מגיע לו צהלולים על "קולולו" החדש שלו.
מאור אדרי מבריק, לא פוחד לקחת סיכונים ואולי בזכות זה הוא ככה מצליח. אחרי שהכניס את האנגלית ללהיט my name is מאור אדרי שגרף קרוב לשני מיליון צפיות ביוטיוב, מביא לנו הברקה חדשה "קולולו" להיט מדליק, קצבי ובעיקר אחר.
את השיר הוא עטף בקליפ מדליק במיוחד, המזכיר את סירטי הבורקס שכולנו גדלנו עליהם. מאור מסוג זמרי השטח, אחד כזה שלא ירוץ לתכניות ריאליטי, לא נשמע עליו כתבות נוצצות וצהובות על שערוריות כאלה ואחרות, אבל כשרכב יחלוף למולנו נשמע, נהיה באירועים או סתם נקליק ביוטיוב אין ספק שנראה אותו ובגדול.
הוא כוכב אמיתי, יוצר מחונן, צנוע וכל כך ראוי לאהבת הקהל אותה הוא מקבל.
כשהוא הוציא את my name is מאור אדרי, לא מעט אנשים הרימו גבה, גם על השילוב האנגלית וגם על כך שהכניס את שמו בתוך השיר, אבל מהר מאוד כולם התמכרו לשיר הזה. יש לנו תחושה שגם לגבי השיר החדש יהיו לא מעט דיבורים אבל מה שבטוח, כשנפגש בחתונות הקרובות, לצלילי השיר הזה נרקוד ברחבה כאילו אין מחר.

תמונה

מילים ולחן: צ'לי זכאי ואלי קשת.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קשת.


מאור אדרי - קולולו להורדה לחץ כאן!



מילות השיר:

מישהי פה יודעת לעשות קולולו ? 

חושב עלייך מתוקה שלי
התאהבתי , התלהבתי
וכמה טוב לי שאת כאן איתי
גם שרע לי גם כשקר לי

חושב עלייך מתוקה שלו
התאהבתי , התלהבתי 
וכמה טוב לו שאת כאן איתו
גם כשרע לי גם כשקר לי

תני לי דקה , את לא עונה 
כמה את חסרה לי 

קולולו איזה לילה 
היא עושה לה
מה שבא לה
בואי בואי בואי הביתה
אל תגידי לי אמרת

ואת רוקדת בחלום שלי 
מוכשפת , מהפנטת
ויש לך יופי שכובש אותי
לא עוזב אותי אין בי שקט

קחי את הזמן , תני לי סימן
אם את אותי אוהבת

קולולו איזה לילה 
היא עושה לה
מה שבא לה
בואי בואי בואי הביתה
אל תגידי לי אמרת





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה