11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 17 במאי 2015

קובי פרץ - נולד מחדש להורדה

קובי פרץ - נולד מחדש - 17.05.15

קובי פרץ משחרר הבוקר (א') את שירו החדש "דף חדש" שכתבו והלחינו אלי קשת וצ'ולי זכאי. זהו סינגל נוסף מתוך אלבומו ה-12 שייצא בסמוך להופעתו באמפיתיאטרון קיסריה ב-20/8. עד כה יצאו לפרץ הדואטים עם זהבה בן "לב מתגעגע", ו-"לאהוב לנצח" ושיר הקיץ הקצבי "הכול בכיף".

תמונה

מילים ולחן: אלי קשת וצ'ולי זכאי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אלי קשת.





מילות השיר:

וברגעים שאת איתי ובי נוגעת
אני נולד שוב מחדש
ולאהוב אותי תמיד רק את יודעת
אני מביט בך ונירגש

רציתי עוד קצת להביט בך
לומר לך כמה את יפה

כמה טוב לי איתך כמה את מיוחדת
כמה טוב לי שאת כל כך מאושרת
כמה טוב לי איתך כמה את מיוחדת
כמה טוב לי שאת כל כך מאושרת
טוב לי איתך

ואת עוד שם כמו מנגינה שלא ניגמרת
שמרגשת את הלב
ובלילות הכי קרים את מחבקת
רק אותך אני אוהב

רציתי עוד קצת להביט בך
לומר לך כמה את יפה כמה אהבה












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה