11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שלישי, 26 במאי 2015

שקד קוממי מארח את האולטראס - מרגיש במקסיקו להורדה

שקד קוממי מארח את האולטראס - מרגיש במקסיקו - 26.05.15

זהו הסינגל הפותח של אלבומו השני של שקד קוממי אחרי אלבום הבכורה "אהבה כמו שלך" שכלל כמה שירים טובים כמו "לילה לילה", "מקווה שטוב לך" ו-"ידיים באוויר". קוממי מארח את להקת האולטראס בשיר הקיץ שמקבל את השם המחייב "מרגיש במקסיקו" (לפחות מדובר ביעד יותר אקזוטי מאיסטנבול היום) שכתב יחד עם החברים סדריק בן שבת, אלי פרץ ודן ברטוב, בלחן שיצר קוממי, עם עיבוד והפקה מוזיקלית של תמיר צור. ב-4/7 יופיע בפעם השנייה במועדון הרידינג 3 בתל אביב. 

תמונה


מילים: שקד קוממי, סדריק בן שבת, אלי פרץ ודן ברטוב.
לחן: שקד קוממי.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.



שקד קוממי מארח את האולטראס - מרגיש במקסיקו להורדה לחץ כאן!
מילות השיר:

כולם רק מחפשים את הצל
והיא לבד בשמש
על חוף הים בבגד ים שרק קנתה לה אמש
אני מביט בה וחושש
אולי היא כבר עוזבת
זה בטח לא הזמן לסגת

מתקרב אליה אני משתגע
כמה יפה כמו נסיכה
איי יאי יאי כוסית אחת מרגיש בהוואי טוב לי מידיי

אני קורא לה
היי מותק
זה אני פה שצועק או או
תסתכלי לפה
היי מותק בואי נזרום עם הבאילנדו בואי נרגיש במקסיקו

אז מה איתך מאיפה את
אני קצת מתעניין לי
את מחייכת האמת
זה לא ממש אכפת לי
פתאום שיחה בטלפון
זו אמא תענה לי
דקה חוזר הכל בסדר

מתקרב אליה אני משתגע
כמה יפה כמו נסיכה
איי יאי יאי כוסית אחת מרגיש בהוואי טוב לי מידיי

אני קורא לה
היי מותק
זה אני פה שצועק או או
תסתכלי לפה
היי מותק בואי נזרום עם הבאילנדו בואי נרגיש במקסיקו

כל הגברים פה מסביב
בחום של תל-אביב
נמסים פה לידך אחד אחד
תני להם מה הם רוצים
שיהיו רק מרוצים
ואל תשאירי אף אחד יותר לבד

מותק תגידי מה פה קרה
איך השמש חמה ואת עדיין קרה
היי מותק גם אני פה לבד לימונענע ברד אבטיח בצד
היי מותק בואי נפתח בשיחה
ארמונות חול בשבילך נסיכה
היי מותק עכשיו אין לך תירוץ
לא הולכים אחרי הלב אנחנו נרוץ

היי מותק זה אני פה שצועק...






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה