11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום ראשון, 10 במאי 2015

רגב הוד - חיפושית ישנה להורדה

רגב הוד - חיפושית ישנה - 10.05.15

רגב הוד ממשיך לחדש ולהפתיע ומשחרר שיר קיצבי חדש ומרענן "חיפושית ישנה"
שנכתב ע"י רגב הוד ואבי אוחיון שגם אחראי ללחן.
את השיר עיבד תמיר צור והוא סינגל חדש לקראת אלבום תשיעי שבדרך
ולקראת סיבוב הופעות קיץ שיחל בקרוב.
רגב הוד – "בחיפושית הישנה"

תמונה

מילים: אבי אוחיון ורגב הוד.
לחן: אבי אוחיון.
עיבוד והפקה מוזיקלית: תמיר צור.


רגב הוד - חיפושית ישנה להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

לילה שוב בדרך אלייך
באותה חיפושית ישנה
כשברקע אותה מנגינה

אני מחייג ואומר לך למטה תרדי
ואני עוד תקוע בפקק לבדי
את אומרת תן לי חמש דקות
ואחרי שתדלקתי קניתי חטיף
חיכיתי עוד רבע שעה בחפיף
נו תיסע כבר מאחרים למסיבה

את נכנסת ישר לעניין
יאללה בואי נעשה באלגן ביחד
מזמינה לך עוד צ'ייסר קטן
כשברקע מסך של עשן

לילה שוב בדרך הביתה
באותה חיפושית ישנה
את אומרת את לא מוכנה
אולי כבר נחזור המסיבה עוד נמשכת
לחצת אני לא רציתי ללכת
אל תהיה כבד
הבנתי שאין פה על מה להתווכח
עדיף לי לזרום לא לצאת פה קירח
אז יאללה חוזרים למסיבה










תמונה






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה