11

צ'אט הרדיו

צ'אט הרדיו - דשדשו :)

רדיו סנטר צ'אט הרדיו

שטח פרסום






שטח פרסום רדיו סנטר


שירים חדשים

שירים חדשים הרדיו סנטר ‪NEW HITS‬‏

יום שני, 11 במאי 2015

שראל, סער (ראסטי) דוידוב ואיליה (ג'וקר) טופיקוב - מאיפה זה בא לי להורדה

שראל, סער (ראסטי) דוידוב ואיליה (ג'וקר) טופיקוב - מאיפה זה בא לי - 11.05.2015


הראפר סער "ראסטי" דוידוב, מכוכבי העונה האחרונה של "הכוכב הבא" מוציא את שיר ההיפ הופ "מאיפה זה בא לי" יחד עם הזמר ים תיכוני שראל והראפר איליה טופיקוב ("ג'וקר"). מבנה השיר מחלק את הבתים להיפ הופ של ראסטי וג'וקר ואת הפזמונים לסלסולים של שראל. השיר מיועד כמובן לרחבות הריקודים בקיץ הקרוב.
את העיבוד וההפקה יצר ירדן פלג (ג'ורדי), את הלחן והמילים חיבר דוידוב. הן מדברות על בילוי עם בחורה במועדון, כולל ביטויים כמו "תן לה בראש", "חותמת אצלי בדירה" ו"לנער את החזה", שמזכירים להיטי רחבות שיצרו בעבר חברי "משפחת תאקט" של סאבלימינל, צמד "הישראלים" ביגי ושורטי וראפרים כמו פישי הגדול, שראסטי וג'וקר מושפעים ממנו כאן גם בווקאל.
ואם כבר "משפחת תאקט" – כזכור, שראל כיכב לפני יותר מעשור בשיר "את אותי שופטת" יחד עם הצל, להיט שבישר גל של שיתופי פעולה בין ראפרים לזמרים מזרחיים.
שראל, סער (ראסטי) דוידוב ואיליה (ג'וקר) טופיקוב - מאיפה זה בא לי  להורדה


מילים ולחן: סער דוידוב (ראסטי).
עיבוד והפקה מוזיקלית: ירדן פלג - ג'ורדי.



שראל, סער (ראסטי) דוידוב ואיליה (ג'וקר) טופיקוב - מאיפה
 זה בא לי להורדה לחץ כאן!


מילות השיר:

היא אוהבת את הפקה פקה
היא רוקדת צמוד עם הפלקה
היא אוהבת ארנק מפוצץ בשטרות
היא חולה על גבוה
תן לה
בוא תיתן לה בראש תן לה
אין מצב שתפרוש יש לה
את הקצב ת’לוק את הפוזה
באה מלמעלה תופסת לגובה
היא לא נורמלית אינסטרומנטלית
דוברת אנגלית בסגנון ליברלי
חולה על הלוק הנוצץ )בוםם(
תן לה תיתן לה רק שתקום
ותרקוד את הקצב הזה
ג’ורדי אחי תכין ת’חוזה
היום היא חותמת אצלי בדירה
כמו שחותמים בלשכה

יא חביבי תן לה בקצב
היא רק רוצה לזוז לרקוד
ואוי לי וואי לי מה היא עושה לי
היא לא מרשה לי לעמוד
יואו מאיפה זה בא לי

היא אוהבת את הפוזה ליידי
חושבת שמצאה לה שוגר דדי
היא דורשת בייבי תן לי ,
בא לי להגיד לה ואללה אין לי
תכלס יש לי לא חסר
כסף בא הולך מהר
בואי תרגישי אוירה תצטרפי לחגיגה
כי את יודעת שאני כזה
לא יכול לראות אותך אבל אני הוזה
זה מה שזורם לך לנער את החזה
ג’וקר גס מדבר בוטה
פלייליסט סבבה אוירה אש
מצב רוח למעלה לא מתייאש
סוגר את הבסטה
אסטה לה ויסטה, אסטה לה ויסטה











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה